sâmbătă, 10 iulie 2010

Introducere

Edward Masen Jr. putea sa spuna ca a avut totul: o familie fericita cu doi parinti pe care ii iubea si care il adorau, popularitate,o multime de prieteni si suficienti bani cat sa nu isi refuze vreodata o placere. Insa in ziua cand a implinit 16 ani lumea s-a naruit in jurul lui: un stupid accident de masina va curma vietile lui Elizabeth si Edward Sr. lasandu-l pe fiul lor intr-o mare de durere. Curand insa, va fi adoptat de catre sora mamei sale, Esme Cullen si se va muta cu aceasta si familia ei in Forks, Washington unde va incerca sa o ia de la capat. Pentru el viata devine o lupta continua cu proprii sai demoni, lupta pe care o va pierde atunci cand afla ca persoana vinovata de accidentul parintilor sai traieste, de fapt, aici si nu este altul decat seriful orasului, Charlie Swan. Constient de faptul ca justitia nu va face nimic impotriva lui, Edward va pune la cale un plan prin care sa razbune moartea parintilor sai. Si cum poti sa distrugi o persoana care ti-a rapit ce aveai mai de pret in viata decat ranind pe cea pentru care aceasta si-ar da ultima suflare! In cazul lui Charlie Swan, fiica sa Isabella.

4 comentarii:

  1. Primul meu fic...este ca si cum as vorbi despre primul meu copil ;)). Nu stiu ce va iesi, stiu doar ca am idei, multe idei si sper ca "Geniul Creator" sa vegheze un pic asupra mea si sa ma ajute sa imi postez ideile. Nu va fi un fic Rated M decat pe alocuri,unde anumite teme nu cred ca vor fi pe placul cititorilor minori si nici nu cred ca voi scrie Lemons in limba romana...E prea ciudat, dar never say never. Nu stiu cati veti citi si daca veti citi dar eu incerc sa scriu.Pupici. TearsInTheDust

    RăspundețiȘtergere
  2. Este primul tau fic?
    Feilicitari!Va fi greu,dar cu putin ajutor din partea "Geniului creator"vei reusi...
    Imi place rezumatul.Este trist cand justitia neglijeaza o speta din indiferenta sau interes,dar este,din pacate,o realitate a zilelor noastre.Deci,ii acord intelegere pentru dorinta de razbunare,desi nu sunt cred ca planul lui de razbunare va functiona...
    Dar,el doreste sa o "raneasca"pe fiica asasinului parintilor sai,indiferent de greselile tatalui ei,ea este o persoana inocenta,deci nu merita sa sufere,dar atunci,nu ar mai exista povestea ta.Bine,trec la cap.1.
    PS.:E ciudat sa ma aflu blogul tau,serios prima data cand l-am vazut am crezut ca am tastat din greseala adresa blogului meu...bine exista diferente...dar tot e ciudat...

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesanta ideea :) Imi plac mult povestile unde se pune accent pe razbunare,decizii importante si trairea unei iubiri intense,care iti este interzisa...
    Ma apuc de citit primul capitol :X

    RăspundețiȘtergere
  4. interesant idee..ma duc la primul cap:d

    RăspundețiȘtergere