duminică, 8 august 2010

Capitolul 3


- POFTIM!!! James, ai innebunit? Cum sa fac asa ceva? Ce crezi ca sunt, vreun monstru?
- Edward…
- James in viata mea nu as rani o femeie in halul acela, chiar daca tatal ei mi-a distrus viata. Parintii mei erau oameni corecti, cu frica lui Dumnezeu, s-ar rascoli in mormant daca ar auzi asa ceva.
- Edward era o sugestie…incerca el sa ma imbuneze, sigur ca nu ai face vreodata asa ceva, era ceva ce am vazut intr-un film zilele trecute.
Film? La ce dracu se mai uita acum? Telenovele?
- Iti multumesc pentru idée, dar prefer sa gasesc alta modalitate de a il demasca pe nefericitul ala decat sa ii ranesc fiica. Plus ca e o fata cuminte, la locul ei, care nu cred ca ar rani pe cineva vreodata, asa ca de ce i-as distruge viata?
-         Oricum ii vei distruge viata, Edward. Cand va afla ce a facut tatal ei cum crezi ca se va simti? Fericita?
La asta nu ma gandisem. Intr-un fel, James avea dreptate. Cand Bella va afla de faptele tatalui ei va fi devastata. Dar parintii mei m-au invatat ca adevarul trebuie spus oricat de dureros ar fi el, pentru ca atunci cand viata ta se scufunda intr-un abis de minciuni niciodata nu vrei mai reusi sa iesi la suprafata. Imi pare rau pentru Isabella dar familia e mai presus de orice necunoscuta pe care am vazut-o astazi pentru prima oara si despre care nu stiu decat cum o cheama si ca se imbraca mai rau decat tocilara clasei de la vechiul meu liceu, de care obisnuiam sa facem misto in pauze. Plus ca nu aveam cum sa stiu exact cum e caracterul ei. Putea sa fie o fetita cuminte si timida in vazul lumii si o nenorocita fara scrupule in restul timpului. Desi ma indoiesc de asta.
-         Nu stiu cum se va simti si nici nu prea cred ca imi pasa foarte tare in momentul acesta. Stiu doar ca tatal ei trebuie sa infunde puscaria.
-         Ok, bro. Si cu asta revin la planul meu ini…
-         Nici nu te gandi, am inceput sa strig la el. Nu o sa incerc sa o seduc pe Isabella.
-         Bine…bine….am inteles deja asta….jeezzz…lasa-ma sa imi termin ideea…revin la planul meu initial de a te apropia de ea. Deveniti prieteni, incearca sa o cunosti mai bine, poate asa reusesti sa intri in casa sefului politiei…
-         Si sa ies cu un glont in frunte…
-         Taci si asculta! Intri in casa lui si, cine stie, poti afla informatii pretioase despre individ, cum ar fi ce s-a intamplat in noaptea aceea si poate si dovezile de care iti spuneam ca lipsesc de la dosar. Tata spune mereu ca cei vinovati pastreaza mereu aproape dovezi ale culpei lor, fie pentru ca isi doresc un trofeu, fie din cauza remuscarilor.
Imi doream atat de mult sa fie ultima varianta. Imi doream ca Charlie Swan sa fie urmat de acest sentiment, sa ii intre in sange, sa il macine, sa ii transforme sufletul in pulbere. Si imi mai doream sa aiba aproape ceva care sa il incrimineze.
-         Edward mai esti?
-         Scuze James, ma furasera gandurile. Ai dreptate. O sa ma gandesc la ideea ta, chiar mi se pare buna, desi imi pare rau ca va trebui sa ma folosesc de Isabella pentru a ajunge la tatal ei.
-         Scopul scuza mijloacele amice, scopul scuza mijloacele…Hai ca eu trebuie sa te las. Trebuie sa ies cu o bunaciune in seara asta si cine stie, poate am noroc. Tu nimic, nimic pe acolo?
-         Faci misto de mine? Nu m-as atinge de fetele de aici nici daca ar fi ultimele de pe pamant. Sunt machiate strident de zici ca se duc la Felinarul Rosu si nu la scoala, proaste facute gramada, imbracate in petice…Eu am inteles ca orasele mici au fost afectate de criza dar nu credeam ca intr-atat de tare cat sa fure acuarelele de la copiii de gradinita sa le puna pe fata, sa isi puna pe ele batiste si sa isi dea pe piele cu…naiba sa ma ia daca stiu dar cred ca e praf caramida.
-         Edward iti admir simtul umorului, spuse James printre hohotele de ras care imi rasunau in ureche, dar nu poti sa insulti bietele fete asa. Asta e moda, fratele meu si noi, ca niste masculi ce suntem trebuie sa profitam.
-         James…
-         Nu, nu….daca ele se ofera de ce sa nu profitam? Mie mi se par chiar simpatice gagicele alea…ar trebui sa vin sa vad despre ce e vorba.
-         Te invit cu mare drag amice, sunt numai ale tale.
-         Asa te vreau. Hai ca am fugit. Te sun in zilele urmatoare sa vad ce progrese ai facut cu domnisoara Swan.
-         Ok James si distractie placuta!
-         Multumesc amice, o sa am!
Discutia cu James m-a pus putin pe ganduri. Isabella Swan era o fata cuminte,care nu deranja pe nimeni. Chiar daca gusturile ei in materie de imbracaminte i-ar fi dat lui Alice palpitatii era mai cu mult bun simt decat orice fata din oras. Sa nu fiu inteles gresit. Imi plac fetele si sunt constient ca am un anumit…efect asupra lor…dar vreau sa fiu eu cel care alege, care cucereste. Nu eram un afemeiat, imi placea sa flirtez la petreceri, sa dansez cu o fata dar cam atat. Preferam sa o astept pe ea, the one, cea care imi va cuceri inima si care va fi a mea pentru totdeauna. Dar pana atunci…am alte prioritati.
            In zilele urmatoare am avut ocazia sa ma apropii din ce in ce mai mult de Bella. Avusesem dreptate. Era foarte timida si ori de cate ori ma privea cu ochii ei caprui, ascunsi de ciudatii ei ochelari, mi se parea ca citesc in ei multa neincredere, ca si cum s-ar fi intrebat de ce naiba vorbesc cu ea? Am descoperit ca ma amuzau teribil micile ei reactii: felul in care isi ascundea fata sub valurile de par castaniu care ii incadrau fata, cum rosea ori de cate ori incercam sa intru in vorba cu ea sau cum se rusina cand profesorul o felicita pentru rezultatele pe care le obtinea la diferitele lucrari. Trebuia sa recunosc ca Isabella Swan era o eleva stralucita sau, daca ar fi sa folosesc cuvintele clovnilor din liceu, cu Emmett membru de onoare, un soarece de biblioteca. Fata aceasta citea aproape tot timpul. Ori de cate ori ne intalneam in laboratorul de biologie, pe hol sau la cantina, ea avea tot timpul cu ea o carte. Ceea ce am inceput sa admir la ea era faptul ca avea gusturi elaborate in materie de lectura:de la romanele lui Austen, tipice oricarei fete de 16 ani la marii scriitori rusi, cunoscuti pentru complexitatea scrierilor lor. Daca nu ar fi fost cine era cred ca as fi facut orice sa fie prietena mea. WoW Edward! Cuvinte mari mai folosesti!
-         Hei vere, ce faci aici pierdut in ganduri? Ohhh…scumpa de Alice!Sper ca nu mai vrea din nou la cumparaturi. Mi-au amortit degetele zilele trecute carand diferite pungi si cutiute prin mall-ul din Port Angeles. La ce i-or fi trebuit atatea haine nu stiu. Fetele astea…macar Alice era o fata normala, inteligenta si cu care puteai vorbi despre orice. Si hainele ei erau decente.
-         Buna pitico! Ai terminat orele?
-         As fi vrut eu! Si nu imi spune pitico! Stii bine ca esentele tari se ascund in recipiente mici, zise ea imbufnata, dupa care imi facu cu ochiul. Ah, deci nu era suparata. Mereu o tachinam cu privire la dimensiunile ei, dar partea cu esenta era adevarata…pentru cineva foarte mic de statura Alice chiar avea energie.
-         Si…ce mai zici? Cu dragostea cum o mai duci?
Cu ce?
-         Ce dragoste Alice?
-         Pai vad ca tot frangi inimi prin liceu Eddie-boy. Lauren si Jessica se uita la tine de parca ar vrea sa te manance.
Asa era. Miresele lui Chucky stateau la cativa zeci de metri distanta de noi in parcarea scolii cu plasticul la vedere. Ceea ce era ciudat era faptul ca nu se imbolnaveau. Forks nu era orasul cu cea mai placuta clima din lume. Daca apucai cateva zile de soare pe an te puteai considera norocos. Astazi de exemplu nu puteau fi mai mult de 15 grade afara, iar norii grei care populau cerul nu puteau vesti decat o noua ploaie. Nu ca ar fi fost ceva rar pe aici. Lipsa soarelui era foarte bine suplinita de ploi reci, ceata si uneori, ninsoare.
-         Ce sa fac mai Alice? Daca ele ma considera atragator! I-am zis verisoarei mele in gluma.
-         Asa e, adauga ea pufnind-o rasul. Sa stii ca Emmett e un pic gelos pe tine. I-ai furat multe dintre admiratoare cand te-ai mutat cu noi.
-         A, da? Pai sa stea linistit. I le dau inapoi cu dedicatie, numai sa scap de ele. Fetele de aici zici ca nu au altceva de facut decat sa ma agaseze.
-         Si Isabella Swan? Ea din ce grup face parte?
Isabella? Ce e cu ea?
-         Nimic vere draga, nimic.
Ups! Se pare ca s-a deschis un nou canal de comunicare intre creierul si gura mea, numai ca era un canal fara filtru.
-         De ce ma intrebi de Bella?
-         Bella huh?
-         Asa mi s-a prezentat. Ce e cu ea?
-         Pai nush. Spune-mi tu. Va vad ca vorbiti mai mereu si mi se pare un pic ciudat mai ales ca e prima oara cand te vad vorbind cu o fata. Iar ea pare foarte timida.Si apropo, mi-ar placea sa imi faci cunostinta cu ea. Am vazut hainele si ei cred ca eu cu ea vom fi bune prietene.
-         Usurel Alice. In primul rand da, e o fata de treaba, diferita de ceea ce gasesti pe aici, este cuminte, timida si cred ca acest ultim aspect este suficient ca sa imi fie teama sa o las in preajma ta.
-         Ce vrei sa spui? Tipa Alice indignata. Ca nu as stii sa ma port cu ea? Esti rau…
-         Alice, nu e vorba de asta, am incercat sa ma justific, doar ca stiu ca personalitatea ta exuberanta este diametral opusa fata de cea a Bellei si nu as vrea sa o sperii.
Ultimul lucru de care aveam nevoie era sa o vad pe Bella tarata de Alice prin mall in incercarea verisoarei mele dragi de a-i imbunatati garderoba. Dumnezeu stie cate a trebuit eu sa indur si stiu foarte bine ca am ceva gusturi in materie de imbracaminte.
-         Hai, te rog, nu o sa ii fac nimic. Vreau doar sa ma prezinti. Pleaseeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
-         Bine, bine…Am incotro? Am intrebat-o amuzat.
-         Normal ca nu ai! Cate verisoare ai?
-         Pai nush. Stai sa numar, i-am replicat usor amuzat de copilariile ei. Una…err..doua..
-         Inceteaza! Nu esti deloc amuzant, imi spuse ea, lovindu-ma in joaca peste brat.
-         Bine! Numai tu piticanie.
-         Ufff!!!! Ce enervant esti! Uite-o pe Isabella!Hai sa ma prezinti!!!!
Ne-am indreptat catre antichitatea  careia Bella ii spunea masina. Eram surprins ca nu a murit in drum spre scoala pana acum.
-         Buna Bella.
-         Err…buna Edward. Ca de obicei, obrajii i se inrosisera. Am incercat sa nu zambesc.
-         Buna Bella, eu sunt Alice, verisoara lui Edward. Voiam foarte mult sa te cunosc. Am o presimtire ca vom fi foarte bune prietene.
-         Buna Alice, spuse Bella cu fata rosie ca un rac, plecandu-si privirea usor stanjenita, imi pare bine sa te cunosc.
-         Si…cum ti se pare Forks pana acum?
-         E ok, spuse Bella cu aceeasi voce timida, cu care ma obisnuisem in decursul catorva zile, nu s-a schimbat foarte mult de cand eram mica.
-         Asa este, adauga Alice cu un oftat, nici macar un magazin mai bun de imbracaminte, nimic. Las-o pe Alice sa se gandeasca la imbracaminte cand iti este lumea mai draga.
-         Nu stiu ce sa iti spun despre asta. Nu ma intereseaza hainele, atata timp cat am o carte buna si sunt imbracata cu ceva comfortabil.
Pentru prima oara in viata mea am vazut-o pe Alice incapabila sa scoata un cuvant. Saraca Bella, stai sa isi revina draga mea piticanie din soc si apoi sa te tii teorie. As fi vrut sa fug de langa ele ca sa ma pun la adapost de furia lui Alice, dar imi era mila sa o las pe Bella singura cu ea. Probabil Alice ar fi bagat-o in masina cu forta si nu s-ar mai opri pana nu ar gasi primul butic din zona.
-         Vai Bella, cum poti sa spui asa ceva? O femeie trebuie sa straluceasca, sa se puna in valoare! De asta Dumnezeu a creat hainele, accesoriile, de-asta s-au nascut Viviane Westwood, Dolce& Gabbana, Versace ohhh!!! Bella si Christian Louboutin si Jimmy Choo, zeii picioruselor mele!!!
Oh Doamne!!! Alice si pantofii. Bella draga mea, esti pe cont propriu!
-         Alice, nu stiu cine sunt toti acesti oameni de care vorbesti tu, dar nu vreau sa ma schimb. Asta sunt eu ii spuse Bella radicand mainile in semn de frustrare.
-         Bine, bine…nu mai zic nimic pentru ca vreau sa fim prietene. Iarta-ma pentru iesirea mea, ai dreptate, e alegerea ta. Imi place ca ti-ai spus parerea. Ar trebui sa stai cu noi azi la pranz. Nu e asa Edward?
-         Desigur Alice.Ma intreb ce o fi in capul verisoarei mele. Diplomatia nu era punctual ei forte, nu cand era vorba de haine.
-         Nu vreau sa deranjez…spuse Bella timida.
Am decis sa intervin.
-         Nu Bella. Nu ne deranjezi deloc. Hai, te rog.
-         Bine, spuse ea rosind din nou.
-         Ok, fu de acor si Alice. Bella, ce ora ai acum?
-         Literatura.
-         Super. Si eu. Hai sa mergem. Ne vedem la pranz Edward.
-         Ok, fetelor.
Acum trebuia sa il gasesc pe Emmett si sa il conving sa se poarte frumos cu Bella. Stiam ca pus pe sotii cum era va face ceva sa o intimideze sin u puteam sa permit asa ceva. Trebuia sa fiu prieten cu Bella si daca aveam sa castig acest drept trebuia ca si cei doi veri ai mei sa se poarte frumos cu ea. Alice era Alice. Nu era niciodata rautacioasa, insa Emmett…glumele lui nu erau gustate de toata lumea. Ah, uite-l! Ca de obicei, inconjurat de trupa de caraghiosi a scolii.
-         Hei, Eddie! Ce faci vere? Hai si ni te alatura!
-         Nu multumesc Emmett.Si pentru a mia oara…
-         E Edward nu Eddie…blah…blah…blah…stiu. Asa, si cu ce te poate ajuta?
-         Astazi nu vom fi numai noi trei la masa, la cantina.
-         Nu? Cine mai vine?Nu imi spune ca, in cele din urma ai acceptat avansurile Jessicai?
-         Nuuu….jeeezzz ..ce iti mai trece prin minte, eram oripilat de idée, probabil ca nu as mai fi mancat nimic in viata mea daca era sa impart aceeasi masa cu una din ele. E vorba de Bella Swan.
-         Bella, Bella 4 Ochi Swan?
-         EMMETT!!!
-         Scuze, dar nu stiam ca ai gusturi atat de…bizarre in materie de fete.
-         Suntem doar prieteni Emm.
-         Daca zici tu…totusi…aragaz…incepu Emmett din nou.
-         EMMETT!!Nu ma face sa ii spun matusii Esme ca te-ai purtat urat cu ea. Parca unchiul Carlisle zicea ceva de Jeep-ul tau si fereastra garajului din cate imi aduc aminte. Sper ca santajul sa il faca sa isi tina gura.
-         Bine, bine, raspunse Emmett un pic palid, nu voi zice nimic.O sa fiu cuminte ca un ingeras.
-         Ok, multumesc. Oricum daca nu taceai gasea Alice o metoda sa stii, i-am spus razand. Deja o considera cea mai buna prietena pe Bella.
-         Saraca fata, nu mai zic nimic de ea, deja va trai tortura vietii ei cu sora-mea.
-         Mai vedem noi.Hai ca am fugit la ore. Ne vedem la pranz.
-         Ok, du-te ca daca mai zici o data cuvantul pranz s-ar putea sa mi se faca foame.

Pranzul nu a fost asa de rau cum am crezut. Bella, ca de obicei, incerca sa raspunda monosilabic la tirul de intrebari la care cred ca o supusese Alice inca de cand ne-am despartit ultima oara, iar Emmett, fiind Emmett, se ghiftuia de prin tavile noastre dupa ce isi terminase ceea ce a comandat la masa.
-         Si Edward, Bella v-ati hotarat? Ne intreba Alice.
-         Cu privire la ce? Era ceva de decis?
-         Uff!!! Cu privire la petrecerea lui Tyler. In fiecare an in perioada aceasta parintii sai pleaca intr-o calatorie pentru a aniversa data casatoriei lor, iar Tyler profita de ocazie pentru a da cate o petrecere. E una dintre cele mai tari din oras.Si cred ca va avea loc week-endul viitor.
-         Alice, e cam singura din oras cred. Si nu, nu m-am hotarat. Nu prea imi arde de petreceri mai ales cu toate...
-         Nici eu nu merg la petreceri Alice, adauga Bella.
-         Ar trebui sa o faceti. Va rog! Bella, te rog, accepta. De obicei merg singura la astfel de petreceri, cu Emmett si trupa lui de fraieri nu stau, iar Edward e pentru prima oara aici asa ca ar fi frumos sa mergem toti trei sau patru.
-         Patru?
-         Pai ar fi dragut daca Edward l-ar invita si pe prietenul lui James. Stii ca mama si tata vor sa il cunoasca  si ar fi frumos sa ii prezinti si lui orasul. In plus am fi un grup de patru si am scapa de privirile indiscrete de la colegii nostrii. Ce zici Edward?
Propunerea lui Alice ma surprinsese. Stia ca James era unul dintre bunii mei prieteni din Seattle si ca eram nedespartiti cand mergeam cu parintii mei acolo. Probabil ca il voi suna in seara asta si il voi invita. Desi nu stiu cat va ramane el in grupul nostrum la cat de afemeiat era. Poate ca pana la urma siamezele vor avea si ele parte de ceva distractie.
-         Bine Alice. O sa ii spun lui James.Dar trebuie sa vorbim si cu parintii tai.
-         Super. Esti cel mai tare!
-         Si eu? Intreba Emmett.
-         Si tu ce fratele meu drag?
-         Si eu nu sunt cel mai tare?
-         Esti, fratioare, esti! Esti cel mai tare de cap frate din lume!
Ne-a pufnit pe toti rasul, sub privirile debusolate ale bietului Emmett. Rasul meu a fost, insa de scurta durata cand am auzit un ras pe care nu il mai auzisem niciodata. Un ras cristalin, ca sunetul clopoteilor. Era Bella. Nu imi dadusem seama pana acum cat de schimbata era cand radea. Fata i se lumina, iar ochii ii sclipeau prin sticla groasa a ochelarilor. Arata ca un inger. Era…era frumoasa.
            Dupa-amiaza, cand am ajuns acasa, la insistentele lui Alice, l-am sunat pe James. Mi-a raspuns la al treilea apel.
-         Hei James, sper ca nu te-am deranjat.
-         Err..buna Edward. Nu deloc.Ce pot face pentru tine?
Vocea lui suna putin ciudat. Fortat parca, dar poate mi se parea.
-         Nimic, bro, stai linistit. Aveam o propunere pentru tine.
-         Da? Despre ce este vorba?
-         Stiu ca voiai sa vizitezi Forks. Cum ti se pare sa vii week-endul viitor? Alice vrea sa te cunoasca, plus ca se pare ca va fi o petrecere mare in oras, exact asa cum iti place tie.
-         Foarte tare, bro, poti conta pe mine, imi spuse James entuziasmat.Se pare ca ma inselasem cu privire la ciudata lui dispozitie.
-         Ok. Hai ca trebuie sa te las acum, voiam sa iti spun ca sa nu iti faci alte planuri. Mai vorbim zilele astea sa stabilim detaliile.
-         Bine. Vorbim. Bye.
-         Bye.

JAMES

Am inchis telefonul zambind.
-         Ce e de ras?
-         Nimic. Se pare ca nu trebuie sa ne mai chinuim cu un plan B. In week-endul viitor voi fi in Forks. Bietul Edward…nici nu va stii ce l-a lovit.

9 comentarii:

  1. Hello! M-am chinuit un pic la capitolul asta ca nu prea vroia sa iasa cum vroiam eu. Bine ca pana la urma a iesit cum a vrut el dar ma razbun eu pe el in capitolele urmatoare ;))
    Sper sa va placa.
    Poopici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh! Si multumesc Lariselor din viata mea. They are the best! Cu exceptia momentelor in care vor capitole peste capitole ;))
    Dar tot le iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu e corect
    m-ai lasat in aer cu cap
    nuj ce sa mai cred
    cn e vinovat , ce va face edw , cum o va face :d
    abia ast sa postezi ....si asta sa fie mai repede
    got it?
    kisses

    RăspundețiȘtergere
  4. Uf!Cat de bine ca Edward nu a acceptat ideea cu violul :|
    Ce bine ca Bella s-a imprietenit cu Alice :X
    Emmett e zapacit rau :))
    Ah!Nu-l suport pe James X(
    E superb capitolul :X
    De abia astept continuarea:)
    Spor la scris:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu se poate -s-a terminat exact cand era mai interesant...Desi James pov imi demonstreaza ca am dreptaet cu privire la cateva din teoriile mele:e rau,fara scrupule si...vrea sa se razbune?Pentru ce?Ei bine,voi afla in capitolele urmatoare.
    Edward nu m-am inselat in privinta lui este un personaj cu principii adanc inradacinate,in mare parte multumita educatiei primite de la parintii lui,si surprinzator,inca asteapta pe 'the one',desi in confirma imaginea personajului tau in mintea mea-este un gentleman,o raritate in zilele noastre.
    S-au apropiat,cred ca acum incepe cu adevarat povestea lor,mai ales pentru ca ea a devenit prieena sau este pe punctul de a deveni cu Alice(contrar diferentelor de opinie in privinta gusturilor in vestimentatie.Deci un capitol minunat si astept next-ul...

    RăspundețiȘtergere
  6. super fanaticul FELICITARI IMI PLACE LA NEBUNIE
    astept cap urmator cat mai curand
    spor la scris

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place la nebunie ideea ficului ... chiar vrei sa ne omori , de ne-ai lasat intr-un asa suspans ????? de abia astept cap 4 .... spor la scris

    RăspundețiȘtergere
  8. elyia(ramona)august 23, 2010

    Felicitari pentru ideea ficului. IMi place si o sa il urmaresc.
    Bafta in continuare la scris:)

    RăspundețiȘtergere
  9. hey pe cand next-ul......... .mi sa parut ca ne-ai lasat balta:D:(

    RăspundețiȘtergere